Reklamace a vrácení zboží

Neodpovídá zakoupená náplň vašim očekáváním? Pokud máte důvod k reklamaci, obraťte se na nás bez váhání. Reklamace řešíme obratem a vždy hledáme řešení, které vám bude maximálně vyhovovat.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou – u značky TOREX® to není jen slib, ale závazek.


Reklamace tonerů TOREX® – rychle a bez starostí

Reklamace tonerů TOREX® je snadná a maximálně pohodlná. Po nahlášení závady a pečlivém zabalení produktu už nemusíte nic řešit – zpravidla hned následující pracovní den dorazí nový toner přímo k vám.

Jak probíhá reklamace:

  • Kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 605 322 613, e-mailem nebo přes online chat. Na základě vašich údajů zařídíme bezplatný svoz reklamovaného produktu.
  • Pro úspěšné vyřízení reklamace nám zašlete:
    - 13místný identifikační kód produktu,
    - kontrolní výtisk s viditelnou závadou (šmouhy, chyby tisku),
    - stavovou stránku tiskárny (tzv. MML status),
    - foto chybové hlášky (pokud tiskárna netiskne),
    - foto poškození (v případě mechanického poškození během dopravy – toner nevkládejte do tiskárny).

  • Reklamovaný produkt pečlivě zabalte, volný prostor vyplňte (např. papírem) a zajistěte produkt proti možnosti vysypání nebo vylití obsahu tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pokud nebude produkt dostatečně zabalen a zajištěn, nemusí být reklamace uznána. V případě více kusů je vložte do jedné krabice.
  • Na základě podkladů vám obratem připravíme nový produkt za původní cenu. Po vyhodnocení reklamace vám bude vrácena částka v plné nebo poměrné výši dle zákonných podmínek.
  • Pokud jste tonery TOREX® zakoupili poprvé, máte nárok na zcela bezplatnou výměnu za nový kus.
  • Nový produkt i svoz reklamovaného toneru zajistíme zpravidla následující pracovní den – balíček pouze předáte kurýrovi a převezmete nový toner.*

*Nové tonery vám může doručit buď stejný, nebo jiný kurýr než ten, který vyzvedne reklamované zboží.

Reklamace originálních tonerů a inkoustů

Při reklamaci originálních náplní je nezbytné dodat kompletní podklady specifikující závadu – tyto informace jsou vyžadovány samotnými výrobci pro řádné posouzení reklamace.

Jak postupovat při reklamaci:

  • Reklamovaný produkt pečlivě zabalte, volný prostor vyplňte (např. papírem) a zajistěte produkt proti možnosti vysypání nebo vylití obsahu tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pokud nebude produkt dostatečně zabalen a zajištěn, nemusí být reklamace uznána. Pokud reklamujete více kusů, uložte je do jedné krabice. Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář, ve kterém uveďte:
    - číslo faktury nebo objednávky
    - typ tiskárny
    - sériové číslo tiskárny
    - podrobný popis závady
  • Pro doložení závady přiložte následující podklady:
    - kontrolní výtisk s viditelnými vadami (šmouhy, pruhy apod.)
    - výtisk tzv. stavové stránky (MML status) s počtem vytištěných stran a stavem náplní
    - v případě chyby po vložení toneru zašlete emailem foto chybové hlášky z displeje tiskárny
  • Zásilku s reklamací označte viditelně nápisem REKLAMACE, uveďte kontaktní údaje odesílatele a zašlete na adresu:

    TorexTonery.cz
    Reklamační oddělení
    Novoveská 1264/9
    709 00 Ostrava

    Upozornění: Neoznačené zásilky mohou být omylem zařazeny k ekologické likvidaci prázdných náplní a reklamace nebude zahájena.

  • Po obdržení zásilky vám zašleme potvrzení o přijetí reklamace a zahájíme reklamační řízení.

Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy

Objednali jste omylem nesprávnou náplň? Nevadí. Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu – za předpokladu, že je v neporušeném originálním balení. Toto právo se vztahuje pouze na spotřebitele (tedy nákupy bez uvedení IČ).

Vzhledem k tomu, že sortiment náplní spadá do kategorie běžné spotřeby dle § 1840 písm. g) občanského zákoníku, nelze odstoupit od smlouvy, pokud bylo balení otevřeno.

Pokud splňujete podmínky pro odstoupení, přiložte k zásilce vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.

Lehce poškozený obal? I v takovém případě se snažíme být maximálně vstřícní. Pokud je originální obal např. popsaný nebo polepený, může být uplatněn manipulační poplatek ve výši 10–20 % dle čl. 5.5. obchodních podmínek.

Chcete vrátit originální zboží s porušeným vnějším obalem, ale neporušeným vnitřním obalem (airbagem)? Kontaktujte nás – díky spolupráci s partnery můžeme nabídnout odkup za 30–70 % ceny. Rádi pro vás najdeme nejlepší řešení. Ozvěte se nám.

Pro produkty TOREX® nabízíme možnost vrácení do 14 dnů i s dalšími výhodami a garancemi. Více se dozvíte zde.

Dokumenty ke stažení


Nenašli jste, co jste hledali?