Reset toneru v tiskárnách Brother: Jak zprovoznit novou kazetu

Jak provést reset toneru v tiskárnách Brother?


Tonerové kazety Brother obsahují resetovací mechanismus, který umožňuje tiskárně správně rozpoznat nově vloženou kazetu včetně její kapacity. U alternativních náplní TOREX® může někdy dojít k situaci, kdy tiskárna nezobrazí správný stav náplně a hlásí chyby jako LOW TONER / MÁLO TONERU, REPLACE TONER / VYMĚŇ TONER nebo TONER ENDED / DOŠEL TONER.

V těchto případech lze u mnoha modelů Brother provést ruční reset toneru, který nastaví stav náplně zpět na 100 % a umožní pokračovat v tisku.

⚠ Upozornění: Tento postup platí pouze pro případy, kdy je kazeta rozpoznána, ale zobrazená kapacita není správná. Pokud tiskárna hlásí NO TONER / NENÍ TONER nebo CARTRIDGE ERROR / CHYBA KAZETY, jedná se o problém s čipem a je nutné kazetu vyměnit.

Reset toneru pro modely MFC-L2712DN / MFC-L2712DW

  1. Ujistěte se, že je tiskárna zapnutá.
  2. Otevřete přední kryt pro výměnu toneru.
  3. Stiskněte současně tlačítka CLEAR a STOP, poté ještě jednou CLEAR.
  4. Pomocí šipek vyberte odpovídající typ toneru, který máte nainstalován:
    • K.TNR-HC – černý toner s vysokou kapacitou (TN-2421)
    • K.TNR-STD – černý toner se standardní kapacitou (TN-2411)
    • K.TNR-STR – černý toner se startovací kapacitou
  5. Potvrďte výběr stisknutím tlačítka OK a zavřete přední kryt.
  6. Tiskárna by již neměla zobrazovat chybové hlášení a je připravena k tisku s kazetou TOREX®.

Pokud používáte jiný model tiskárny Brother a narazíte na podobný problém, neváhejte nás kontaktovat – rádi vám poradíme s konkrétním řešením.