Změny v objednávce
Může se stát, že po odeslání objednávky zjistíte, že je potřeba něco upravit. Snažíme se vycházet našim zákazníkům vstříc, a proto ve většině případů změny objednávky umožňujeme.
Změny objednávek jsou možné pouze u těch, které dosud nebyly vyřízeny a odeslány k dopravci, proto nás prosím kontaktujte co nejdříve.
Jak změnit objednávku?
Pro rychlejší vyhledání si připravte číslo objednávky uvedené v potvrzovacím e-mailu. Pokud jej nemáte po ruce, můžeme objednávku najít také podle příjmení zákazníka nebo názvu společnosti.
Vyberte si nejvhodnější způsob kontaktu a dejte nám vědět, jakou změnu potřebujete provést:
- Kontaktujte nás přes chat, který najdete v pravém spodním rohu našeho e-shopu.
- Zavolejte na naši zákaznickou linku 605 322 613 (Po-Pá 8:00-17:00).
- Pošlete nám e-mail na adresu: info@torextonery.cz.