Změny v objednávce

Může se stát, že po odeslání objednávky zjistíte, že je potřeba něco upravit. Snažíme se vycházet našim zákazníkům vstříc, a proto ve většině případů změny objednávky umožňujeme.


Změny objednávek jsou možné pouze u těch, které dosud nebyly vyřízeny a odeslány k dopravci, proto nás prosím kontaktujte co nejdříve.

Jak změnit objednávku?

Pro rychlejší vyhledání si připravte číslo objednávky uvedené v potvrzovacím e-mailu. Pokud jej nemáte po ruce, můžeme objednávku najít také podle příjmení zákazníka nebo názvu společnosti.

Vyberte si nejvhodnější způsob kontaktu a dejte nám vědět, jakou změnu potřebujete provést:

  • Kontaktujte nás přes chat, který najdete v pravém spodním rohu našeho e-shopu.
  • Zavolejte na naši zákaznickou linku 605 322 613 (Po-Pá 8:00-17:00).
  • Pošlete nám e-mail na adresu: info@torextonery.cz.